Päev 17. Spend an entire day not looking at social media.


Tegelikult teadsin kohe alguses, et see ülesanne ei saa keeruline olema, sest mul on neid päevi tihti, kus pole huvi fb, insta, messengeri ja nüüd ka tinderi äppi avada. Vahel on tore terve päev lebotada, teha mõned uinakud, vaadata vanu Sexi&Linna ning Meeleheitel Koduperenaiste osi ja nosida midagi eriti maitsvat, näiteks röstsaiad võiga ning maasikatoormoosiga.

Samas tänasel päeval (nüüd juba eilsel) oleks see ülesanne võinud mulle isegi raske olla, sest vahepeal kohtasin Tinderis inimest, kellega on huvitav ja lõbus vestelda ning just tutvumise algus on see aeg, kus tahaks ju koguaeg nii väga suhelda ja üksteist paremini tundma õppida. Oleks võinud. Aga ei olnud! Sest mul oli lihtsalt nii kiire päev, et polnud aega isegi kella vaadata.  Ega koduperenaisi. 

Ühel korral juhtus kogematta nii, et nägin telefoni ekraanil messengeri teavitusi, sest lülitasin telefoni peale laadimist sisse ja nett oli sees. Aga ma ei andnud järele kiusatusele neid uusi sõnumeid lugeda ja lülitasin kohusetruult interneti kiirelt välja.

Alles siis, kui kell sai 22.00 tekkis kiusatus..ja kell 22.30 tekkis tõsine kiusatus, sest olin juba unine aga teadsin, et see inimene, kellega koos olin oma kiire päeva veetnud, ootas mu vastust ja kuna ta oli mulle sellel päeval tõsiselt suureks abiks olnud, siis see tundus olulisem, kui meie challenge. Suur aitähh talle veel kord! Aga ma ei tunne end põrmugi süüdi. Neid päevi on tõesti palju, kus ma olen täitsa interneti vaba, mitte ainult sotsiaalmeedia. Soovitan kõigile. 

Kõrvalmärkusena, see challeng on meie kõigi kolme ellu toonud väga palju uusi ja põnevaid väljavaateid. Ei tea kuhu need viivad aga tean, et enda mugavustsoonist väljaspool elamine on meie elu palju huvitavamaks ja positiivsemaks muutnud. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar