17.PÄEV! sots.meedia vaba?!


Spend an entire day not loking at social media.

Ok, ilma Facebooki ja Instagramita pole raske olla üks päev. Ootamatult keeruline on aga blogiga, sest oh üllatust.. siin ma olen.
Refreshin meilboxi ja ootan, et kasvõi Selver mulle järgmise kuu pakkumised saadaks.
Ettenägelikult lülitasin neti ja wifi telefonist välja juba eelneval õhtul, et feilimist vähemalt sealtkaudu ei tuleks.

Tavaliselt olen ninapidi telefonis, kui hommikul söön ja kohvi joon. Seekord võtsin ette raamatu ning ma võin kindlalt öelda - see oli mulle oluliselt kasulikum tegevus. Raamatuks osutus "Naiseks olemise kunst", mida ma ikka aegajalt jälle kätte võtan ja loen sealt, kus parasjagu kõnetab. Põhimõtteliselt nii ma loengi raamatuid ja seetõttu pole viimased mitu aastat ühtegi ilukirjandusliku teost tarbinud, aga nad ootavad.. oma aega.
Soovitan kindlasti lugeda "Naiseks olemise kunst" raamatut igal õrnema soo esindajal, kes ühel hetkel tunneb, et on iseend kaotamas või ka juba kaotanud. 
Sest ühiskond rämedalt (sorry, kole sõna, aga sobitub) pressib ning ebaloomulikust on saanud norm. Ka meeste kohta käib see.
Neile on  "Kuningas, sõjamees, maag, armastaja", kuid raskesti loetav, vähemalt minule oli. Ilmselt võib ka muid veel olemas olla.

Praegu aga loe: http://alkeemia.delfi.ee/tervis/vaimne/naiseks-olemise-kunst-i-millised-on-naise-eluterved-arhetuubid?id=70617943
ja
http://alkeemia.delfi.ee/eneseareng/raamatud/kuningas-sojamees-maag-armastaja?id=69702725

A, ma ise olen tööl praegu ja pidin silmad kinni Instagrami kasutama (töö oma). Selline väike luus ka veel tänasest ülesandest. Lisaks! Youtube, sest töökohustused sunnivad, aga samuti silmad kinni.. ikka ikka.

Kell on 14:50 ning aeg liigub liiga aeglaselt...



Aga nüüd on kell 18:33 ja mul tekib aina tihendamini refleksist vajadus Messengeri vaadata. Püüan maruvaikselt olla, natukene veel. Huvitav, kas inimesed arvavad, et ma võin näiteks surnud olla, sest ma pole kauakaua online olnud?

Parampaaraa. Kell on 23:56. Ma võin 4 minuti pärast avada oma Facebooki ja jätkata ka muude  sotsiaalmeedia kanalite läbi elamist.

See ülesanne oli nüüd küll üle pika aja lihtsamate killast.
Teinekordki!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar