Esimene päev: hot friend of a friend


Meist kolmest olen mina see kõige.... mittesotsiaalsem? Mul ei olegi instagarami, sähh sulle challenge 1. Kaasvõitlejate järeleandmisel sai mulle lubatud, et võin alternatiiviks hoopis mõne oma facebooki sõbra hottie valida ja endale sõbralist lisada - mida ma ka otseloomulikult tegin. Olen kuskil vahepeal, mis tähendab, et 5 minutiga ei leidnud, aga meeletult aega ka ei kulutanud (vist). Esimese tunni möödudes jõudsin järeldusele, et kas mina olen liiga pirts või minu sõbralist on väga piiratud - ei, sõbralisti tuttavad ei saanud läbi, aga midagi lootustandvat nagu ka väga polnud. Ainus saavutus oli 1 mees, kes tõesti oli ikka väga hottie, aga muuhulgas ka Tallinnas ja sellisel tööpositsioonile, et mõtlesin pikalt, kas sellel oleks ka peale kontaktikutse mingit muud perspektiivi.

Kui teine ja kolmaski tund juba mööda said, siis pirtspepu otsustas, et võib ju sellele ühele mehele ka sõbrakutse saata, sest esimesel päeval juba challenge feilida oleks häbiasi. Poolraske südamega vajutasin nuppu... ja läksin ära magama, sest südaöö oli selle otsimise peale märkamatult mööda läinud.

Vastust ma kutsele ei saanudki. Nuuks. Mis sest, et mu endagi sõbralistis on ainult need inimesed, keda ma päriselus näinud olen :D tema oleks siis erand olnud - aga no mis siis ikka. Pea püsti ja edasi võitude poole!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar