1.PÄEV! Insta hottie jahil


Follow a hot friend of a friend on Instagram.

Alustuseks õnneks mitte kõige raskem ülesanne. Mis see siis ära ei ole, follow nuppu äsada ja esimese päeva linnuke kirjas. Kuna ma olen Tinderis juba käe soojaks teinud pildi järgi meeste meeldivuse hindamisega, siis kökimöki.. Muidugi selle peale pole ma veel varem tulnud, et Instagrami kaudu tutvuda uute inimeste, why not. Trendidega peab kaasas käima. Vist..

Tegin oma Insta lahti ja uurisin, kes ning mis mul seal on. Ausalt, ma otsisin 1-2 tundi seda hot friend of a friendi. Ma võtan seda challengit ikka ihu ja hingega.
Esiteks, tahtsin valida inimest, kes oleks suure tõenäosusega vallaline, et kurja tüdruksõbra tapmisähvardustest pääseda ja teiseks pidi selle hottie pildid avalikud olema, sest kus ma siis tean, et ta minu jaoks hot on.
Paljud mehed paistavad olevat võetud, millele ma pole varem tähelepanu pööranud, või on nad saladuslikud oma piltidega (ei pane pahaks, olen minagi).

Ma valisin lõpuks ühe inimese välja, sest lootusetuse tunne hakkas peale ennast kerima.. Miks ma teda hotiks pidasin? (just, minevikus, sest ma pole hiljem teda piilumas enam käinud, võibolla oli tähtede seis siis selline ja nüüd enam pole). Ta ei paistnud tõusik olevat, eneseimetleja ega ka seelikukütt. Pilte oli loodusest, natuke endast või inimestest ja kõik. Lihtne inimene. Ei mingit ookeani ega palmipuid. Ei paljaid torsosid.. ja pruudist ka mitte.
Ma saatsin talle ka kohe kirja, et ära ei ehmuks või ahistamissüüdistust ei esitaks. Kirjas andsin teada, miks ma teda lisasin ja tema tänas ning sinna meie suhtlus ka jäi. :)

Hea algus, ma ütlen, ta vähemalt jälgib mind veel. :D










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar