Päev 2. Write down everything you want in a future partner


See ülesanne kõlab jällegi lihtsalt. Löö aga nimekiri kokku kõikidest üldistest positiivsetest omadustest ja patsuta end raske töö eest õlale.
Aga ma tunnen, et tahan selle ülesandega rohkem vaeva näha, sest äkki mu tulevane partner satub seda kunagi lugema ja siis on ju igav, kui on lihtsalt kirjas vaimukas, tark, lahke jne.

Välimuse kohapealt olen ma tegelikult väga vähenõudlik ja nii mitmeski kohas nõus mööndusi tegema. Ainuke oluline punkt on pikkus. Ja see võiks olla 180+ . 
See on ju sama loogika, mis selfit tehes- kõrgema nurga alt võetud pildid on alati ilusamad seega mida pikem mees, seda ilusam mina.
Väga palju sünnimärke ma ka ei sooviks näha...sest, siis ma pean muretsema.

Iseloom...oi mul on nii palju nõudmisi, et hirm hakkab lausa, midagi tuleb ju vastu ka anda teadupäraselt. Aga siin ja praegu, ettantud ülesande raamistikus, on oluline, mida mina tahan. 

Kuna neid punkte on palju, siis selle nimekirja panen kokku tõesti nimekirja formaadis:

Humoorikas (kõrgema pilotaažiga, mulle meeldib PALJU naerda)
Lahke (siiralt hea südamega inimene)
Enesekindel (ma ei taha koguaeg kellegi eneseusku upitada)
Loomaarmastaja (saame koos maailma päästa ja regulaarselt ennast pankrotti annetada)
Piisavalt jõukas (et ennetada, et me ennast pankrotti annetame also ma ei taha kedagi ülal pidada peale enda, oma lapse ja meie loomaaia)
Kirglik (siia pole sulgusid vaja)
Avatud (ma ei taha sõnu ja arvamusi ja tundeid tangidega välja kangutada)
Aus
Saabmuhulluperegahästiläbi (jah, see on isikuomadus)
Rahulik (aga mitte nii rahulik, et ei ole nõus minuga õhtul kell 10 spontaanselt kinno minema)
Aktsepteeriv (Nii rumalate naljade, ajuvabade sarjade kui ka vigade suhtes)
Romantiline


Need on siis põhilised tugitalad, vundament ja karkass. Sinna vahel mahub ka teisi pisiasju aga see on blogi ja mitte raamat.

Ahjaa, peab minu pojaga hästi läbi saama. See nimekiri pole ilmselgelt tähtsuse järjekorras.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar