8.PÄEV! pimekohting


Let a friend hook you up on a blind date.

Selle ülesandega leppisime challengi kaasosalistega kokku, et korraldame üksteisele. Hakkasime juba varakult ettevalmistusi tegema ehk uurisime tutvusringkonnast, kas võiks olla kedagi, kes oleks nõus ühe pimekohtinguga. Ütleme nii, et see oli üks raskemaid ülesandeid juba eos, kuid kõige põnevam. Võib vist ette kujutada, milliseks kujuneb chat, kui kolm vallalist naist hakkavad pimekohtinguid korraldama, sest see on ju niiiiiiii põnev ja samas seda kirumist, kui ei edene. Enamjaolt pidasid pimekohtingu meeskandidaadid mõtet imelikuks.. kahtlaseks jne.
Siiski, siiski sain lõpuks nõusse inimese, kellega tutvusin Badoo kaudu, kes juba järgeval päeval pimedeitis ühe challengi kaasosalisega. Win! Teine kaasosaline on veel ilma pimekohtinguta... vabatahtlike? :)

Ka mulle korraldati üks nii pime kohting, et ma ei teadnud mehest mitte midagi. NULL! No ajas ikka päris ärevile küll. Kaalusin juba palderjani abi kasutada (üks challengi kaasosaline andis inspiratsiooni), aga siiski jäi see nali proovimata.

Igale poole hilinemine on minu leivanumber, mitte alati, aga tihti. Nii ka seekord. Hea algus küll. Ma valisin kohtumispaigaks kommipoe. Igasuguste esmaste kohtumistega on probleem, et kuidas ära tunda inimest.. kui ei tunne.. issand kui piinlik jne jne. Minu loogika ütles, et hilisõhtul pole vast kuigi palju inimesi kommipoe ukse taga sissesaamist ootamas. Selle kõrval on ka erootikapood, mida ma niiii väga oleksin tahtnud nalja pärast välja pakkuda, aga ei tundunud siiski eriti hea mõte.

Ma ei mäleta kunagi inimeste nimesid, kui end tutvustatakse. Ei toimunud ka siin erandit :D, kuid deidi teises pooles siiski see viga sai parandatud.
Ma ei ole ka kunagi pimekohtingul käinud ja närv oli ikka päris laes, eriti enne kohtumist. Närvis olles ma laterdan liiga palju ning olen kärsitu, mulle endale tundub küll nii. Igaljuhul, ma olin meeldivalt üllatunud, sest olin ennast valmis pannud kõige hullemaks. Ma olin mõelnud, et kõige hullem on rumal inimene. Ok, rumaluse skaala on ka varieeruv ja tõlgendatav erinevalt. Ma siiski püüan igas lollis midagi positiivset leida, sest kui ma peaksin (kunagi) rumal paistma kellelegi, siis loodan karma võimsale jõule, mis paneks mind kuskilt otsast väheke paremas valguses paistma.  Sest umbes nii tajun ma ka lolle, mingi valguskiire ikka leiab.
Õnneks oma pimekohtingul ei pidanud ma nende asjade otsimisega tegelema ehk siis.. mul oli tore ning tegemist polnud rumala mehega.

See oli nüüd küll ülesanne, mida ma suure tõenäosusega poleks ise ette võtnud. Ma ei tuleks selle pealegi mitte.
Üldjoontes ei soovita pimekohtinguid inimesele, kelle tolerantsi tase on madal või närvikava õrn. Mõlemal juhul võib kukkumine liiga ränk olla :D
Ja minu pimekohtingu korraldanud challengi kaasosalisel soovitan oma agentuur avada, mis näiteks võiks tegeleda pimekohtingute korraldamisega, viies kokku inimesi tähtkujude järgi. Ma arvan, et see on üks hea mõte! Igor Mangi autoriteetne positsioon on nagunii kõikuma löödud. Öige hetk, mida ära kasutada. Saaks üks naine Mangilt õpetussõnu ja oskuseid, mida edasi kanda.. uuh.. suretaks vãlja ka ehk selle Tüüpilise Kaine Eesti Mehe.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar