7. PÄEV! 3D Tinder


Download a new online dating app and give it a shot for at least one day.

Siia kõrvale kuula: Tash Sultana - Jungle

Esimesena meenub muidugi Tinder, mis on mul aga olemas, seega pidin uue valima, milleks osutus Badoo. Nagu Tinder põhimõtteliselt, ainult et rohkem võimalusi. Näed, kes su profiili on vaadanud, kes laikinud. Minu säravamad näited, kellele olen huvi pakkunud on Stas, Edoardo, Suki, Aleksei, Umeh Nnabueze Michael.. jne. Hunnik kummalisi neegreid ja venelasi, paar eesti nime.

Mingisugune populaarsuse mõõdik on ka, mis ilmselt külastuste ja laikide najal liigub. Mul hetkel low, aga 18 tekkinud connectionit (minu profiili külastanud või laikinud) on küll mu jaoks suuuur number. Jalaga segada.

Mu ainus lemmikasi äppi juures on, et ta leiab profiili sätitud pildi järgi sarnaste näojoontega kasutajad, sh nimetab kuulsuseid. Juu enesekindluse boostimiseks.. äkki? Võimalik ka, et juhuslikud nimed lüüakse ette, sest mul on vägaväga raske leida endaga sarnasust Michael Phelpsiga või Selena Gomeziga või Kylie Jenneriga. Ka lihtrahvast lööb ette, nende seast juba hooman midagi.

Ma alles õhtul hakkasin tegelema ülesandega ja peaksin vähemalt 1 päeva äppile võimaluse andma. Eks ma siis anna, aga suhtlema küll ei kutsu nende Alekseide ja Sukide ja Midodega.

Kui nüüd ülesande sisusse süübida, et proovida deitimise äppi printsi leidmiseks, siis suhtun sellesse positiivselt. Kunagi tundus väga tobe. Chatid, kulutad oma aega, võibolla ka kohtud ning klappi pole. Kahju hakkab ajast. Teine asi, kui eesmärk ongi jääda chattima. Kui aga pole, siis loogilisem tundus päriselus kohata inimest, päriselt suhelda, päriselt hoomata, kellega tegemist ja oma ajast ei hakkaks nii kahju. Mõniaeg tagasi Tinderiga liitudes mõtlesin, et chat oleks tore ning kiirelt ja mugavalt tutvusi saada on imelihtne. Endiselt hindan kvaliteeti kvantiteedi üle, seega oma nö laike jagan vähe.

Minu challengi kaasosalised böötasid Tinderi kohe maha, ka siis juba, kui me polnud seda tanu alla saamise projekti veel ette võtnud. Minu sõbralik nõuanne neile.. on üleelmises lauses.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar