Päev 8. Let a friend hook you up on a blind date.


Las ma lihtsalt alustan sellest, et OMFG!

Jumal tänatud, et meie sõprus selle kohtingu üle elas...vb kuna mul on minevikus üks VEEL HULLEM pimekohting olnud.

Esiteks, mina ei teinud midagi valesti. Ma ilmusin kohale, ilus, hoolitsetud, viisakas ja võluv. Esimese asjana, kui ma kohale jõudsin, teatas teenindaja mulle, et nad on täna viimast päeva avatud ning maksta saab ainult sularahas. Tf. Ausalt, kogu see deit ajas mind &%¤#". Igatahes. Minu kaaslane ilmus kohale. Esmapilgul ei olnud ta välimuselt päris minu maitse aga nagu ma varasemas sissekandes ütlesin, siis see pole mulle nii oluline. Aga siis ta hakkas rääkima ja ma sain kohe aru, et ouu no no no no no no no no no!

Kurb on sellest kohe kohtingu alguses aru saada, sest siis sa mõtled ülejäänud aja ainult sellest kuidas sealt minema pääseda.

Ütlesin kohe, et äkki jalutama hoopis söömise asemel ja võtsin jalutades suuna kohe kodu poole.
Meie vestluse käigus oli mitmeid kohti, kus ma mõtlesin, et jep, mul oli õigus, me ei sobi kahjuks. Meil ei olnud mitte midagi ühist, ka huumorimeel mitte. Kõige hullem koht, kõige kõige kõige hullem koht oli siis, kui ta haaras mul NALJATADES ümbert kinni, et viskab mu tiiki...kes näpib teist inimest esimese kohtingu ajal???? Milline mees arvab, et see naisele meeldida võiks? What happened to personal space? 

Trauma. Eluaegne. Minul.

Kogu kohting kestis kokku tund aega. Suutsin selle siiski lõpetada positiivsel ja viisakal noodil. Hiljem ta kirjutas mulle FB. Ma pole siiani vastanud ja loodan selle sündmuse unustada.

Samas olen ma siiski avatud ka järgmistele pimekohtingutele. Sest üks kunagine seda laadi kohting lõppes igatahes väga hästi :)




1 kommentaar:

  1. Upsi.. ja tead kui raske on leida kaljukitse tähtkujus meest sulle või oli see skorpion Ei, lõvi? OOOOT.
    Aga mul on hea meel, et meie sõprus alles jäi.

    :P

    VastaKustuta