6.PÄEV! upzi


Unabashedly make eyes with somebody (or everyone) you find attractive.

Minu radar oli täna küll katki vist. Õhtul tuli meelde alles tänane ülesanne ja mõistsin, et ma ei näinudki ühtegi atraktiivset meest. Kui läks nii, siis ju nii pidi minema. Võibolla oli ka silm väsinud, sest eilne ülesanne oli ikka väga kurnav. Aga võibolla polnud mul lihtsalt tuju märgata ning anda märku, et ma märkasin. Jah, oli tõesti veidi mannetu olemine.

Minu kaasosalised olid ka kuskil piiri taga kanuutamas oma vikuvate silmadega, nii et üksteise ergutamisest läbi messengeri chati jäi vajaka.. juba ootan sissekannet kui edukad nende silmad olid.

Üldiselt pole ka mulle omane selline pilkude mäng või plagistada või vinkvink teha või.. no ma ei tea. Iseenesest oleks ülesanne just mulle, sest see oleks midagi uut. Tegelikult ega mulle endale ei jäta head tunnet ega muljet, kui meesterahvas sedasi teeks. Lihatüki tunne. No ei ole meeldiv. Juu selletõttu ma ise ka silma ei tee. Makes sense.

Mul töö juures kliendina käib üks meesterahvas, kes on flirtiv, liigselt familiaarne, iga tema sõna on ebameeldiv, mõõdab pilguga jne. Sellest ei saa ainult aru, et miks inimene nii käitub, kui see paneb teist ebamugavalt tundma. Doesn't make sense. Tõesti, võibolla empaatiavõime lonkab või muud teemad..

Kokkuvõttes võin öelda, et mina tänast ülesannet ei täitnud. Isegi ei püüdnud mitte!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar