Kuues päev: flirt


See on minu meelest siiani kõige rohkem nahaalsust ja ettevõtmist eeldav ülesanne

Siin me siis olime - sõitsime hommikul kell 8 Läti poole ja mõtlesime ainult magamise peale. Natuke ka eesootava matka peale, sest see tõotas tulla äge. Challengi ülesanne mitte nii väga... meie matkaseltskond oli nimelt kamp inimesi töö juurest, kellest osad olid oma kaaslased kaasa võtnud. Saate isegi vist aru, et mis silmategemine siin käima peaks kui enamik mehi on võetud ja koos kaaslasega ja ülejäänute puhul võib kahtlustada et on võetud.. ?


Tegelikult meil oli fun! Aga silma vist ei teinud kellelegi - ainult norisime ja nöökisime :D Olime oma kanuuga tunnijagu viimasest kanuust ees ja vahepeal käis "alkoabi" kanuu meile siidrit jagamas. Avamisega pidi küll mu malbe kanuukaaslane ise hakkama saama, sest alkoabi poisid olid pudelite jagamises tugevamad.
Suures agaruses sõitsime lõunakohast ka mööda (kuigi mina väidan, et sellepärast, et me ei näinud kusagil matkajuhti, kes meid ootama pidi) ja kui kella kahe ajal kõht juba tühi oli, siis kolme ajal tõstsime juba tempot et kiiremini vahepeatusesse jõuda. Kohale jõudes teatas alkoabi targalt, et see on nüüd meie ööbimiskoht.
Lõuna maitses ikka hästi ka poole nelja ajal.

Ülejäänud õhtu möödus saunatades ja ülikülmas jões ujudes - vähemalt mulle tundus vette minemine challenge omaette. Aga nii lõõgastav peale päeva rabelemist. Mingil hetkel läks mu matkakaaslane telki ja mina avastasin UNO mängu. Siis tekkis sinna vesipiip ja rohkem seltskonda, kelle peal ma lõpuks millalgi öösel õppeharjutust tegin.
Kui õpilased ka olid magama saadetud, siis öösel 2 ajal, kui juba valmistusin isegi telki minema ja kallasin lõkkeasemele terve pudeli vett, liikusid sinna 2 Tallinna kontori meest. Jäin ka kohale, sest nad ei suutnud eriti efektiivselt tuld üles saada. Tule tegemine käis loomulikult vintis meestele kohaselt südamest-südamesse vestlusega ja nii ma istusin seal lõpuks enam-vähem neljani. Mõtlesin kerge hirmuga hommikuse ärkamise peale....
Telki ronides sain etteheitvad märkused, aga lubati ikka sisse. See ei olnud hea öö. Magada oli külm ja kõva ja eriti kaua ei lastud ka olla. Kiire hommikune lahustuv kohvi, asjade pakkimine ja paar snäkivorsti ning juba me olimegi kanuus.

Aga sellest juba järgmises postituses.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar