Päev 14. Finally block or unfriend an ex who you aren´t on particulary healthy terms with.


Esimese hooga ma mõtlesin, et mul ei ole sellist inimest, sest ma olen tubli olnud ja kõik sellised juba oma elust ja ka sotsiaalmeediast elimineerinud aga siis...oijah, tuli üks inimene ikka pähe. Nüüd ma veeretan seda mõtet edasi ja tagasi.

Siiski, siiski, ma ei saa teda kustutada. Sest selle ega tema kohta ei saa päriselt öelda, et negatiivne või kuidagi ebatervislik. Ok, vb mitte ka 100% tervislik...aga ma suhtlen temaga reaalselt kord kolme aasta jooksul, või tema minuga ning minumeelest pole ka see tervislik, kui põletad sildu mille põlemiseks veel valmis pole.

Ei mul pole tema vastu mingeid suuri tundeid ega tegelikult ka mitte väikeseid, aga ma tunnen, et see suhtlus pole end veel lõplikult ammendanud.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar