14.PÄEV! exid


Finally block or unfriend an ex who you aren´t on particularly healthy terms with.

Nagu eile, sai ka tänane ülesanne täidetud möödaminnes. Meespool aitas sellele hullult kaasa. Kuigi ma juba varasemalt teadsin, et ei tee seda ülesannet, sest kahest exist ühega on elu lõpuni seotus ja kui teine ex isegi mingil tasandil kvalifitseeruks, siis ikkagi ei tunne vajadust. Ma nüüd muidugi pean silmas suhteid, mis on olnud tõsised ja täiskasvanueas. 

Juhtus aga taas nii sobivalt, et väga hilja õhtul kirjutas viimane ex asju, mida ma ei tahtnud lugeda. Kuna ma ei planeerinud enne magama minekut oma vererõhku lakke visata ja närve kulutada, siis vaigistasin vestluse. Ei blokkinud küll ega unfriendinud, aga vaigistasin.

Järgmise päeva hommikul (ehk praegu) sain aru, matchib ülesandega.. natukene. Seega, et keegi minust valesti aru ei saaks, siis ma ei teinud oma exi vaigistamist challengi tõttu, vaid päris päriselt oli mul sellel hetkel vajadus mitte lasta oma tuju ning und rikkuda. 

Aga,

et midagi positiivset siia lõppu ikka ka saaks, siis mul muidu on toredad härrad olnud. Päriselt. Mehed ei ole sead (kuigi mingitel eluperioodidel olen nii mõelnud), aga võibolla olen ma lihtsalt sigadest kaarega mööda läinud. Loodan, et mu hea nina ei vea mind ka tulevikus alt. 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar