Neljas päev: shameless selfie


See oli minu elu esimene selfie.
Aa või tegelikult ei olnud ka - aga viimane selfie, enne tänast, tegin ma ... 2010 aastal, ehk 8 aastat tagasi ... ehk siis peaaegu et esimene.
Kohe näha, et see on miski, mida saab ajaga harjutada, et kes teab oma nurki ja ilmeid paremini, sest mina see teadja küll polnud.
Ei ega ma ei väida, et see nüüd väga halvasti ka välja kukkus ja ma ei pea end ka just koledaks, aga lihtsalt ma ju nägin teiste saavutusi ka selles vallas. Liiatigi hakkas üks osalisisi meie ühise night out challengi ajal mind oma lõbuks keset vestlust pildistama ja tabasin end soovilt, et selfied võiks ka nii normaalsed välja näha.
Selle päeva lõpuks ma ei jõudnud küll tulevastele selfiedele lähemale, st ilmselt ma neid ei harrasta ka tulevikus ja jään oma tagasihoidlike liistude juurde. Teisi on ikka palju toredam pildistada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar