10.PÄEV! wait. what?


Spend a wild night out with only other single friends.

Ohh, ei viitsi ja pealegi, oleks parem, kui me ei hakkaks enam sellises kõrges eas endale terviserikkeid korraldama.
Või siiski... päris wild oleks karaoke õhtu? Jaja, jätame meelde.



EDIT! (26.06)

Siiski, siiski.. kuus päeva pärast õige ülesande päeva tegime wild night out. Kõigepealt pean mainima, et mul on siiralt hea meel näha, kuidas mu challengi kaasvõitejad on innukust ja pealehakkamist täis. Enne olid nad täiega mandunud vallalised, päriselt.

Mina olen aga nii mugavaks muutunud ülesannete täitmistega, kui ikka pole hea seda täita, siis... ei täidagi. Paraku mu challengi kaasvõitlejad ei lase nii tugevasse mugavustsooni langeda.

Milline siis oli meie wild night out? :D
Täpselt nii wild nagu kolme vallalise üksikema õhtu saab olla. Me ikka täiega pingutasime.
Alustasime lasanje valmistamisega, millest küll mina suure osa ära tegin, sest üks oli workaholic ja teine chattis Tinderis. Iroonilisel kombel käis taustaks sari "Meeleheitel koduperenaised"...



Õhtu edenedes suundusime täitma üht minevikust tegemata ülesannet (give your number to somebody you have been eyeing), mille kohta ma muidugi juba tegin postituse, kus uhkelt andsin teada, et ma ei soorita seda. Nad ei lubanud mul niimoodi challengisse suhtuda. :(
Nad on täiesti pööraseks muutunud. Kontrollimatult Tinderdavad ja jagavad tänaval oma nreid suvalistele. Ma ikka tugevalt väljendasin oma tundeid tel.nri jagamise kohta, et ma ei saa mitte midagi parata, kui mul tekib hoora tunne selle ülesande peale ning ma ei saa midagi nii isikliku lihtsalt niisama jagada kellelgi.. võõrale. Mõtle. MINU tel.nr, mis on mul 15 aastat olnud ja ma LIHTSALT jagan seda ühele suvalisele, kes (ülesande reeglistiku jälgides) mulle atraktiivne peaks olema. Ei tule nagu niisama pauhti välja.. kui kummaline.

Täna on minu tel.nri jagamise katse vol.2.

Wild night out oli naljakas igaljuhul ja põnev. Oleme siiani kogu challengi aja oma ajud kainuses hoidnud, st mina hoian nagunii jäädavalt, aga ka teised on seda järginud. Nice! Üheskoos oleme ka aru saanud, et voodisoojendajad meist ei saa ega otsi ka selliseid printse. Asi on tõsine!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar