9. PÄEV! boikott


Give your number to somebody you have been eyeing.

Saladuskatte all võin öelda, et mul pole aimugi, kuidas mu challengi kaasosalistel läheb. Seda ilmestab üks tsitaat: "fakkkkk, see challenge ajab mu hulluks."

Eile uninstallisin Badoo ja 44 kontakti oli tekkinud (st minu laikimist, profiili vaatamist). Ma laike ei jaganud, sest see paik oli kole. Tõsiselt kole ja tüütu, sest iga hetk, kui keegi laikis või vaatas, siis andis äpp sellest viisakalt ka märku. Koguaeg oli see B täht seal ees. Mind häiris näiteks. Tinder on mul aga endiselt veel alles ning võrreldes Badooga on ta mõistlikum. Müra ja infot vähem, samuti on kontroll rohkem enda käes, kuid eks ta siiski pinnapealne ole.

Aga tänane ülesanne..
.. ma jagan oma numbrit, kui on vaja ja hetkel ma ei tunne, et see oleks vajalik.

Pean aga ütlema, et mõned nädalad tagasi käis mu mõttest läbi anda see võhivõõrale. Täpsemalt siis ämblikmehele. Jaa! Ühes kaubanduskeskuses tegi ämblikmees õhupallidest kujusid. Võttis minuga laps sappa ning ma veetsin seal nii mõnegi aja. Ämblikmees oli ikka täiesti üleni kostumüüeeritud, seega mu uudisimu näha ja teada, mis peitub seal sees, oli nii suur, et ma oleksin tahtnud oma tel.nri talle jätta paberi peale. Mõtteks see jäigi.


EDIT! 27.06

Saad sa aru, et mu kaaskannatajad ei lubanud viilida. Nagu.. aaahh. Käisime kahel õhtul järjest väikesel tiirul linnas, aga mul ei tekkinud MITTE ÜHTEGI tunnet, et annaks sellele või tollele oma tel.nri.
Üks võimalus on.. poetan tööl mõnele meeskliendile koos kaubaga kotti oma numbri. Näis, sest täna pole ükski meesklient ostjaks osutunud. Peaks numbri valmis kirjutama.. mhm.. jaja. Ei, see on halb mõte. Ma JUST sain aru, et see on väga halb mõte. Aeh.. ma ei mõista, miks just see ülesanne nii keeruline on.
Jaanika


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar