27.PÄEV! uno ja blondiin


Create a new memory at a place with nostalgic ties to an ex.

Küll neid paiku on palju. Olin juba varem ülesannet lugenud ning ette ruttavalt mõelnud, millise koha ma valiksin uue/uute mälestuste loomiseks. Kui me käisime Krooksus karaoket laulmas, siis see oli küll paik, kus me oma suhte algusajal ikka omajagu aega veetsime. Muidugi tolle paigaga on väga palju muid mälestusi samuti.. ajast, mis oli liiga tormiline, et täpsemalt kirjeldada.
Ka challengi kaaskannataja B. kohtus just Krooksus ühe oma eksiga. Kui me karaokele läksime, siis tegin nalja, et saame mõlemad ehk ühe ülesande veel täidetud ning oma eksidega seotud mälestused üle teha karaoke kogemusega.

Täna aga käisin koos ühe teise sõbranna ja paari inimesega Krooksus kaarte mängimas. Muide, istusime ka kohas, kus ma polnud kunagi istunud ja inimestega, kellega ma varem Krooksus polnud kunagi käinud ning kaarte polnud ma seal samuti mänginud.  Pean mainima ka, et juhuslikult sattus mu eksmees meie mängu. Kuna me omavaheline suhtlemine ja läbisaamine on chill, siis saame vabalt ühes seltskonnas ka oldud. Kõik oli tore ja naljakas ning iga üks seltskonnast jõudis vähemelt ühe korra võiduni. Muidugi imelik ülesannet täita, kui eksmees siiski uue mälestuse osaline on. Ja ta tõesti juhuslikult sattus Krooksu. Polnud minul teadmist, et ta sinna tulla võib ega ka temal minu puhul.

Vahepeal võtsime kampa ühe blondiini.. Signe? Si.. Siiri? Igaljuhul, tallinnlanna, kes nostalgitses oma sünnilinnas. Väga purjus ja üksi. Igaljuhul, kuna ta tilbendas häirivalt ega leidnud omale kohta, siis andsin oma eksile vihje ta meie mängu hoopis sebida. (Näe, meil on täiesti okei läbisaamine.) Blondiiniga sai veel rohkem nalja, aga mingil hetkel on ka liiga purjus blondiinid nii pagana tüütud. Oeh. Blondiin läks ära pärast teist kaotust.

Minu kõige lemmikum osa õhtust saabus vahetult enne seltskonna lagunemist, kui kolm meest targutasid laste kasvatamise üle. Mitte ühelgi neist aga pole last :) Kuna ma olin vägavägaväga väsinud, siis noogutasin agaralt kaasa. Mu pisut purjus sõbranna, kes ka on ema, aga andis oma hoiakutega hagu juurde. Purjus inimesed olulisi maailma asju arutamas - priceless. Mu kainus saab iga sellise võimalusega veelgi erilisema tähenduse.

Ma usun, et järgmine kord, kui Krooksust möödun, ei käi seest läbi jõnks, mis on viimased 3,5 aastat käinud. Nüüd võiks see jõnks natukesegi teistusugune olla.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar