22.PÄEV! raamatuklubi? ei, aitäh


Join or start some sort of new social group, like book club or softball team!

Kas spordiklubi võik siia alla kuuluda? :D
Ühesõnaga, niisama mingit gruppi looma või sellistega liituma ei hakka. Küll aga. Ma liitusin eelmise aasta novembris Articuga ja .. viimased 7 kuud olen sealt lihtsalt mööda kõndinud. Suhteliselt tuimalt, ainult basseini nägemine lööb korraks hinge võbelema, sest mulle hullllult meeldib ujuda. See on ka ainus põhjus, miks spordiklubid mind ei tiri, aga basseiniga võib mind isegi meelitada küll.. jaaa. 

Igaljuhul, ma küll ei käinud oma kaardil järel, KUID saatsin meili. :D  AGA ma sellel nädalal ühel hommikul, enne tööd, käin ära ja äkki lähen isegi trenni. 



2 kommentaari:

  1. Miks te üldse alustasite seda, kui te nii mökud olete, et ühtegi vähe raskemat challengit ära ei tee? :D Challenge'i mõte ju ongi selles, et.... (ta-daa!) ennast challengida! Jumalast ajuvaba. Võiks ju nalja pärast natuke jalad perse alt välja võtta isegi kui tundub tobe või mõttetu. :) Muidu uusi kogemusi ei tule ja inimene ei arene. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nõustun, challengi mõte tõesti on enda proovile panek, kuid mugavustoonis püsides seda ei juhtu ning viimane aeg on just selles tsoonis oldud. Täiesti nõus.
      Küll aga ma ei nõustu mõttega nagu me poleks oma kaunideid jalakesi oma kaunite pepude alt välja võtnud. Oleme. :) Meil on plaanis siiski sooritada ülesanded, mis on jäänud tegemata, kas siis julguse, ajapuuduse või mõistmatuse tõttu.
      Tänks ausa tagasiside eest! Tõstis minu motti praegu küll. ;D

      Kustuta