Üheteistkümnes päev: meil on vallalisi sõpru või?


Täna peaks jälle välja minema - ilmselt siis vallaliste sõpradega, muidu pole väga mõtet julgustada ülejäänud seltskonnal sõpru kaasa võtma. Minu meelest meil neid just märkimisväärselt palju pole... muidu me vist ei teeks seda challengit isegi. Minu maailm on vist vähemalt tuttavate osas mu töökaaslased. IT alal on lihtne leida end olukorrast, kus ümber on peaaegu ainult mehed. Ja ega ma ei kaeba - aga kui nendega oleks potensiaali, siis ma kirjutaksin siin praegu kaasaelavaid kommentaare, mitte ei blogiks iseseisvalt.

Nii ehk naa, täna ei ole vaba õhtu ja seda challengit peame küll vist jälle kombineerima mõne muu päevaga. Samas, kui me väga reeglites kinni oleks, poleks see enam nii lõbus, niisiis jätan selle päeva postituse oma aega ja updatei ootama ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar