Päev 3. Write down everything you don´t want in a future partner


Hmmm...kas see on hea või halb, et see ülesanne tundub lihtsam, kui eelmine? Järgneva nimekirja lõppedes saate ise otsustada, kas ma olen liiga pirtsakas ja kas latt on ebainimlikult kõrge, või ma olen ennast väärtustav, teab-mida-tahab naine.

Kohustuslik teada-anne: nagu eelnevas nimekirjas, pole ka siin asjad tähtsuse järjekorras.

Ma ei taha, et minu tulevane partner oleks: kitsarinnaline; snoob; valelik; järeleandmatu; isekas, alkohoolik; töönarkomaan; ebakindel; range; kriitiline; keegi, kellele ei meeldi loomad; laisk ja lohakas; kinnine; voodis igav ja rahulik; lihtsalt rumal.


Nii, üritasin kõik need halvad ja negatiivsed sõnad ühe hingetõmbega välja kirjutada, et te ei peaks neil liiga pikalt peatuma. Natuke nagu tujurikkujad või nii. Täitsa traagika, kui sellise otsa peaks sattuma.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar