Päev 7. Download a new online dating app and give it a shot for at least the day.


Et siis Tinder, ex ole? Jep, Tinder...

Ma olen ka ühe korra varem tinderdanud, siis tegi mulle Tinderi sõbranna. See kestis mu telefonis 2 päeva. Tundus, et igaühega on see sama copy paste vestlus, mis oli tüütu ja väsitav. Aga praeguse väljakuste valguses otsustasin sellele uue võimaluse anda.

Esimesed pool tundi mõtlesin, et tambin oma telefoni katki, lihtsalt kuna 2pp ei hakanud korralikult tööle. Pidin selle andma üle oma IT spetsist õele, et mitte närvivapustust saada. Nii, et algus oli konarlik.
Kohe kui see korda sai, hakkasin usinasti swipima ja võin julgelt öelda, et ma polnud metsikult valiv, iga seitsmes sai lükke paremale. Esimese tunniga oli mul 7 matchi ja 2 vestlust aga kumbki neist ei tundunud jälle kord kuhugile viivat. Dead end. Täna on mul jälle tunne, et paneks delete kogu äpile. Aga ma ei saa. Sest järgmise challengi raames on uusi tuttavaid vaja ja saan oma dead end Tinderi sõbrad äkki selleks ära kasutada.

Olen seega veel äraootaval seisukohal, mine sa tea, äkki saan kellegagi siiski pikema jutu peale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar