19.PÄEV! mälestused prügikasti


Throw out old mementos from past relationships.

No, I won't.

Miks seda peaks tegema? Hea küll, mõistan, et olnust lahti lasta, aga ma mul pole nagu selliseid asju, mis kuidagi kiivalt ahistavad vms. Ja mingisugused mälestusesemed on toredad, seega... no, i wont.
Minu meelest pole mul neid asju palju ka, vist.

Küll aga tegin mitu päeva hiljem suurema muu pahna ära viskamise. Laps otsis pärast ühte pisikest poni taga... ma parem ei hakanud mainimagi, et tegelikult likvideerisin päris palju pisikesi vidinaid.
Kunagi varem "kadus" prügikasti lima/slime, mille eest ei saa ma vist kunagi andeks, aga ma tõesti ei registreerinud ära, et tegemist võis olla väärtusliku esemega.
Huvitav, kas ma olen samamoodi oma exide asjadest lahti saanud.. ei mäleta nagu, vast ikka mitte. :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar